tontonannesi Bize doktorumuz şöyle önermişti; normalde kaç ml mama yapıyorsanız onu her 2 günde bir 30 cc azaltın dedi öyle öyle alışacaktır dedi yani misal normalde 180 cc içiyorsa, 150 cc verin 2 gün boyunca da bunu sürdürün veya 3 gün, sonra bi 30 cc daha düşürün… benim kızım da çok mama düşküydü tam 2 yaşında bıraktı mamayı 😄 gece beslenmesini çok önce kesmiştik ama buna özel bir şey yapmadım kendi kalkmıyordu gece