23 aylık beslenme bozukluğu var. Ağzına tek lokma almaz yediği bi kaç bişey var ekmek kek lahmacun bunları da parça olarak yiyor karın doyurmaz. Dün çocuk gelişimi uzmanı ile görüştük ilk olarak mama ve biberon bırakalım yavaş yavaş dedi. Sabah uyandığında vermedim 7.30 gibi uyandı işte bu saate kadar sadece bi parça ekmek ve iki yudum su ile durdu ne verdiysem asla ağzını açmadı katıla katıla ağladı bunu hep deniyorum zaten ama yeniliyorum dayanamıyorum bişey yemediği için.. bardakta vermeyi denedim az önce mamayı yere döktü elini batırdı içine asla içmedi. Pipet kullanamıyor. Su bile içmediği için bardakla da arası yok ne yapacağım ben