aslymom Ay aşısını olacak geçiktirdik sağlık ocağı yarın son dedi haftaya olamaz dedi 7. Ayına haftaya girecek ama ? Neden cuma son ya da böyle bir şey var mı . Yani normalde 6. Ayına girince olması gerekiyordu ama yaptıramadık son hafta olur diye düşünmüştüm benim gibi geçiştiren var mı ya da 7. Ayında yaptıran
nwmam00 o aşılar sayılı geliyor ve belirli saat içinde yapılması gerekiyor , bekleyecek aşılar olmuyor , diğer bebekleri de aynı gün çağırıp aşıları bir gün içinde açıyorlar ,kafalarına göre olmuyor ki o