Merhaba anneler, kızım şuan 3 ay 2 günlük, 1 aydır meme reddi yaşıyoruz bu sürede bende hastalandım kızım da ateşlendi. Hiç mememi almadığı zamanlar oldu durup dururken tuttuğu da oldu. Şimdi asıl sorum şu. 2 gündür falan 1-2 dk da olsa zor da olsa memeyi tutuyor kavrayınca emiyor ama tutamazsa kıyameti koparıyor, az önce de zar zor emzirdim 30-40 dk anca uyudu. Tam olarak doymuyor eminim ama 1-2 dk bile tutması meme reddini aşıyoruz anlamına gelir mi? Yaşayan vardır mutlaka bu durumu. En büyük hatamda biberon vermek oldu şimdi vermemeye çalışıyorum. Nasıl bir yol izlemem lazım