Ardenylcnky Kızlar altı ay oldu doğum yapalı beşinci ayımda adet gördüm bu ayın 21 inde tekrar olmam gerekiyordu altı gün geçti olmadım amaliyat oldum diye düzensiz olur mu sizce yada doktora gitmem gerekiyor mu ?
Zeymah Ben her ay düzenli oldum dogum sonrası gecen ay olmadım cok korkktmustum eminndim de en bır ay gectı yıne aynı tarihte oldum cnm normal diyorlar da benım cok agrım oluyor artık sezeryan sonrası adet olunca
Serapavsar Zeymah Bende düzensiz oluyorum bir iki hafta geçiyor endişe edilecek bişey yok bence sezeryan sonrası düzene biraz geç biniyor adet döngüsü