Aydakisiyahedicikk Kızıma mont ve astronot bakıyorum ama ne lcw da be civilde nede e bebekte model beğenmedim sizler neler aldınız yorumlarda buluşalım🐣
Deletedmom_206 Aydakisiyahedicikk Dün yağmurluk aldım Zaradan. Montu olmasaydı yine Zarada bir model beğenmiştim.
sevimliidostlarr Aydakisiyahedicikk astronot c&a dan aldım Mont hm yagmurluk ıkı tabe biri chicco digeri hm