mommyben Kızım iki yasında ve özellikle dışarda kullanmak için sızdırmaz, temizlemesi kolay olan bi suluk arıyorum. Önerisi olan var mı?
Themom_ mommyben 9. Ayda aventle basladık 17 aylığız hala aventle devam ediyoruz cokta memnunum. Arkadaşım 2 ay önce munckhin suluk yollamış avent biberonla birlikte onuda yedek tutuyorum avente bir sey olursa munckhin ile devam ederim diye
mommyben Themom_ aslında ben avent kullandım ama sızdırmaya başladı, bir de pipetini her gün yıkamama rağmen koyu sarı bir renk oldu bu yüzden yeni bir suluk aramaya basladım açıkçası
Themom_ mommyben Bende her gün yıkıyorum haftada 1 kaynatıyorum ama sararma olmadı denk gelmedim bu aksam dikkatlice bakıcam yıkarken ben de
defnemomm_ mommyben avent suan kullandigim, daha doğrusu kullanamadigimiz 🤷♀️ suyun hepsi bebeğimin bogaizna dokuluyor
Bebelendik mommyben munckhin kesinlikle 1 yaşından beri önce kulplu olanı kullandık şimdi kulpsuz olanı kullanıyoruz