Tecrübeli anneler size ihtiyacım var bebeğim 9,5 aylık 2 hafta önce de 39′u geçen yüksek ateş geçirdi ilaç hiçbir şekilde içemiyor hastaneye götürdüm serum taktılar seruma rağmen Ateş düşmüyor Ateş düşünce eve gönderiyorlar ateş düşürücü veriyorum daha midesine gitmeden kusuyor tam iyileşti üç dört günden sonra dün akşam gece üçte bir ateşlendi yüksek ateş 38,5′u geçti ilaç veriyorum kusuyor yemek veriyorum kusuyor sadece sütte kusmuyor midesını bulandırıyor ama kusmuyor Allah’tan geçen sefer rahatsızlığına serum takıldı kusmasın diye ilaçtan alerjisi çıktı bütün vücudu mahvoldu alerjiden evde nasıl ateş düşürürüm ne olur bilen varsa tecrübeli anneler bana yardım edin