Kızlar bebeğim 15 aylık. Diyarbakır da yaşıyoruz yani hala sıcak kış çok yok diyorlar yeni geldik kışi nasıl geçiyor bilmiyorum yani. O yüzden bebeğime kışlık bot almalimiyim. Çok fazla dışarı da çıkmayiz diye düşünüyorum ama yine de bot yerine iyi bı spor mu alsam,spor bot tarzı biseymi. Yazın dışarı çıktığımız gibi çıkmaz hastane özel işler haric Daha bebeğim küçük o yüzden fikirlerinize ihtiyacım var.