6 yıllık evliyim.2,5 yaşında bir oğlum var. Evliliğimden başlangıcından beri cinselliğe hiç düşkün değildim özellikle doğumdan sonra bu daha da arttı. Şu anda şöyle bir problemim var eşimi öpmek dahi istemiyorum. Beni öpmek istediğinde ona karşılık veremiyorum, istemiyorum. Onu sevmediğimden ya da başka sıkıntılardan kaynaklı mı bunu yaşıyorum bunu gerçekten bilmiyorum. Hatta geçen hafta evlilik terapistine başladık. Sizlerde bunu yaşayan var mı?Ya da vereceğiniz tavsiyeler?