Mygirlmybaby 2 buçuk yaşında ki kızım akşam 10 da uyuyor sabah da 10 gibi kalkıyor. Öğlen uyumuyor. Normal mi acaba?
Dikenlincir Mygirlmybaby hiç öğle uyku yok mu yoksa da sorun etmeyin kimi çocuklar gündüz uykusunu sevmeyebilir🙏🖤 keyfi herşey yerinde mi ?
Snowglobe Mygirlmybaby bırakmış olabilir öğle uykusınu ama 10 kadar nasıl uyıyo hayretler içindeyim 😂 bizim o zamanlar sabah 5.30 da kalkardı
Dikenlincir Mygirlmybaby maşallah canım ee annesi büyüyorlar dönem dönem böyle yaşamamız çok normal🖤🍃 elbete düzelir🙏🙏