seyranmerter Doktor beni emzirme danışmanına yönlendirmişti. Benimki de tutamıyordu 10 dk cebeleşirdim, hemşire saniyesinde tutturdu .
Siz göğsünüzü baş ve işaret parmakla sıkıp, bebek tam ağzını açtığı an sokacaksınız ve bebeğin kafasına biri arkadan bastıracak tabi canını acıtmadan hafif itecek memeye. Bu şekilde kapıyolar. Ben de 1 aya kadar yaşadım bu tutamama halini, emzirme vakti gelince ödüm kopardı ama alışıyolar