Doğum sonrası adet olmadığım için spiral taktıramıyorum, eşim de prezervatif sevmiyor dedim, Aile hekimim bana dedi ki “o zaman tüplerini bağlatsın, hamile kalırsan 2 bebeğe o mı bakacak” 😄birden farklı korunma yöntemi var. bi de devlet hastanesinde takılan spiralin kanamayı artırdığı sancı yaptığını çok duydum, eczaneden parayla alıp özel hastanede taktırılabilen bir spiralden bahsetti doktorum, kanama vs olmuyormuş onu araştırabilirsiniz.