3 aylık oğlum ama doğum kilosunun 2katına çıktığı için doktorumuz bestiron damlaya başlattı. sabah ve akşam olmak üzere 7 damla şeklinde. kullanıp yaşadığınız olası bi yan etkisi nedir, mamasının içine katıp versem olur mu?sizler nasıl kullanıyorsunuz?