Kızlar 28 aylık oğlum ve 1 aylık kızım var. Oğlum eskiye göre daha yaramaz daha hırçın oldu. Kardeşine asla zarar vermiyor çok seviyor mesela babası ile dışarıdan geldiğinde hemen ona koşuyor öpüyor ama davranışları eskiye göre biraz değişti. Eşyaları atıyor dur diyoruz asla durmuyor. Kardeşi uyudugunda ya da babası bakarken ona ilgi göstermeye çalışıyorum. Ama ona rağmen aşırı yaramaz oldu bu da bizi fazla yormaya başladı kendine zarar verecek diye korkuyoruz. Sizce bu kardeş kıskançlığı mı iki yaş sendromu mu anlamadım 😔