Aklimideliricem herşeyi yiyor o konuda sıkıntımız yok ama atıyorum bir elma verirsem ama yumuşak ise veririm diş ile çiğnemesini gerektiren çok sert besinlerde yumuşatma yapıyorum onun dışında sıkıntı yaşamıyoruz damakları çok sert oluyor bebeklerin zaten onlarla bile çiğneyebiliyorlar Allah’tan dişi yok olsa bizimki zaten çerez falan yiyecek 😂😂