Bizimde aynı canım 7 aylık, 5.aydan beri özellikle çok arttı 2-3haftadır biraz daha iyi gibi neler denedim hiç biri tam anlamıyla fayda etmedi. Dün gece mesela sürekli uyandı gazdan ağladı gazını çıkarsa bile rahatlatamadı. Kan damlası sidefer kullanıyorum burada okuduğum bi yoruma denk geldim biri ondan da olabilir demiş bitsin onu değiştireceğim belki fayda sağlar. Bir de akşam 6 dan sonra ek gıda vermeyin ve soğuk olarak gıdaları tüketmesin. Siz gaz yapıcı şeyler yediğinizde kimyon tüketin. Ben bunlarla bi nebze rahatladım. Ama geçmedi yinede