Kızım 4 aylık dönmeyi öğrendi. Şimdi sürekli yüzüstü duruyor. Uyurkende öyle uyumaya başladı. Dönmeye başladığından beri yüzünde pütürlükler oluştu. Aynı zamanda da bestiron kan damlasına başladık. Kakasında da kırmızı birkaç nokta gördüm. Damlaya alerjisi olmuş olsaydı yüzünde pütürler olur muydu? Yoksa yüz üstü durmaktan tahriş mi olmuştur?