Snowglobe girme ağlamıyorlar bile çoğu zaman burun açma çok önemli tek burun da değil ben yeni fark ediyorum genci dolmuş bebeğimin oysaki her gün yapıyorum en az 1 defa salya geldi bugün hastalıktan dolayı büyük ihtimalle hep doktorumuz bırakma açmayı hep yap dedi günde 3 kere yapıcam ama hasta olduğu için siz de günde bir kez yapabilirsiniz bebeğiniz sağlıklıysa korkmayın hiçbir şey olmuyor tecrübesiz anne olarak söylüyorum