Merhaba hanımlar. 20 aylık oğlum ikidir sol ayağının parmak ucuna basıp sağ ayağını normal basıyor. Dolven verince geçiyor ve tekrar normal yürüyor. Kalçasından ayağına röntgen çekildi be kanlarına bakıldı temiz çıktı sebebini bulamadılar. Fakat bağırsak enfeksiyonu geçiriyor şuan. Bu yapmış olabilir mi ? Yada başına gelen varmı çok kafama takılıyor😒