Kızlar 6 ay 20 gunluk oğlum ara ara hep atesı skıyo ishali var ve cok aglıyo cok huysuz dr a gturdm ılaç verp gnderıyo bı ıse yaramıyo antıbıyotk de kullandm nedr anlamadm diş diye dusundm bnde bıtane ön ustten 2 tane de azılardan battı elıme dun nasıl bsey bu azı gelır mı ilk off 🥺🥺