1prensessannesi aynen ben 4 yıldır oturuyorum büyük kızım 4 yaşında çok rahat oldu küçüğüm 1 yaşına girecek emekliyor rahat oluyor inanın. Toz illaki oluyor ama çocuklardan dolayı zaten sürekli temizlik yapıyoruz. Benimde mutfak koridor fayans diğer 3 odam parke çok rahat.