Bebeğimin elleri sürekli ağzında, salyaları çok fazla akıyor. Bardak yöntemi ile baktığımda dişleri gözüküyor. Gece acıktığında uyanacağı zaman asla ağlamazdı ııı yapar ve 1-2 kere uyanırdı şimdi ise 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor. Tamamen diş sancıları başladı artık. Doktorumuz zaditen oral damla verdi. Sizler bu zamanlarda ne yapıyorsunuz, ağrısını nasıl geçiriyorsunuz, takviye ne veriyorsunuz??