nurasya23 Kızlar sezaryen olalı 1 ay oldu belden aşağı uyuşturdum ama aşırı belim ağrıyor ağrısı kasıklarıma kadar yayılıyor normalmi
Cansuu6155 nurasya23 2 sene olacak ne zaman ev işi yapsak eğilsem kalksam hala yoğun bir şekilde bel ağrısı çekiyorum