1tosbikinannesiyim doğumdan 4.gün sonra yalnız kaldım kendi isteğimle.9 günlük bayram tatiline denk geldi eşim evdeydi birlikte alışalım istedim.O zamanlar çok güzeldi bir an önce alıştım sanıyordum seviniyordum ama oğlum 2 aylık olduğunda asla normal olmadığımı,delirmek üzere olduğumu fark ettim belki de ailelerimiz biraz daha yanımızda kalmalıydı.Ailelerimizle evlerimiz çok çok yakın ama alışmak için o zamanlar istemedim.İkinci aydan sonra ailelerimden fazlasıyla destek almaya başladım çünkü akıl sağlığımı kaybedecektim.Belki bunu da yapmam yanlıştı çünkü oğlum çok zor bir çocuk 6 aylık oldu ve 3 gün tek başıma baksam 4.gün birini arıyorum çünkü baş edemiyorum🥲