haerto Yenidoğan bebeğim var, doktor augmentin 1000 verdi. Kullandınız mı? Herhangi bir yan etkisi oldu mu? İlacı içtikten sonra 3 saat emzirmemek gerekiyormuş, bu sürede sütü sağıp atmak gerekli mi? Siz nasıl yaptınız?
sokaklahmacunuu haerto emzirip oyle ictim olacimi 3-4 saat en az emzirmedim sonra bi miktar sagip attim
MatiLeon Ben kullandım ilk zamanlar sizin gibi bir sıkıntı olmadı zaten emziren anneye o antibiyotiği veriyorlar . Bebeğinizi iki saatte bir emzirirsiniz zaten en son emzirmenizden sonra ilacı için o yeniden uyanana kadar etkisini gösterir zaten
haerto MatiLeon sütü sağıp dökmezsem sıkıntı olmaz mı? Sonuçta o iki saatte etkisini gösteriyorsa iki saatten sonra sütten etkisi geri mi gidecek onu anlayamadım da