Asilmom_ hiç stres yapmayın. Benim kızım da 19 buçuk aylık ve 2 hafta önce yürümeye başladı. Aynı sizin anlattığınız gibi sıralıyor, denge de duruyor hatta bazen iki üç adım atıyordu kendisinin yürüdüğünü fark edince direk oturuyordu. Doktorumuz 17.ay kontrolümüzde artık korku duygusunun geliştiği için daha temkinli davranıyor demişti. Nasıl yürümeye başladığına da gelirsek o gün oyuncaklarını almaya iki üç adım atarak gittiğini fark ettim. Akşam babası gelince karşılıklı biraz mesafeli oturup hadi anneye git sarıl sonra hadi babaya git sarıl diye yürüttük ve o gün bugündür hiç oturmuyor😅 bebeğiniz de bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum rahat olun birgün yürüyecektir🩵