Cipsdelisianne Kızlar ben ne zaman regl olduğumu unuttum ama baya oldu olmam lazm yani şimdiye Hamile olma ihtimalim de var test yaptıracam yarın stresten gecikir mi regl bilemedim
aybarsinannesi1107 Cipsdelisianne Gecikir stres gerçekten etkiliyor ben doğumdan sonra hamile kalırsam diye düşünüyordum sürekli her ay abartısız 10 12 gün geçiyordu
bittercikolata__ Cipsdelisianne Stres acayip etkiliyor. Çünkü ben ne zaman stres yapsam en az 10 gün gecikiyordu