dilara2387 pembe tentesine de vurulduğum için 2 karı para verip katlanan modelini aldım çok çok pişmanım. Bi kere Katlaması kolay değil parçaları çok sert ve eliniz kirlenmeden yapmanız çok zor. Arkaya tel sepet koymak istedim Katladığı için diğerleri kadar mesafesi yok frenlerin üstüne denk geldi. Öne de sepet takamadık çünkü diğer modellerine göre kolları daha kalın… velhasıl; hepsinin sürüş kalitesi aynı bu yüzden bulabiliğiniz temiz, ucuz bir modeli alın derim