Merhabalar sütun yaklaşık 3 ay önce baya azaldı bebeğimde gelmediği için sinirlendi hep reddetti ilk aylar sürekli sagmama rağmen hiç gelmedi bende pes etmiştim fakat hala vicdanım hiç rahat değil 8 aylık oldu ama emsin istiyorum benim gibi olan kesilipte sagmayla tekrar sütünü artıran var mı şimdi tekrar başladım 2 saatte bir sagmaya