Oğlum 14 aylık kelimelerimiz yaşına yakın çok artmıştı 12 falan, ama şuan baba mama meme su ile hayatını idame ettirecek kadar konuşuyor sadece 😅 sıkışmadıysa eğer asla anne demiyor. Resim gösterince anne bu baba bu gösteriyor ama reelde yanımızda çevremizde genç biri varsa bende otomatik abla oluyorum.
Mağazada bugün baba diye kendini perişan etti baba babammm babimm diye sesleniyor, yüzüğüm de yoktu teyzenin biri geldi ay bu tatlı şeyin annesi nerde diye, oğlum da bir yandan bana abla diyor. Annesi benim dedim. Ay ben abla deyince falan dedi imalı imalı. 😅 he teyze anası babası ayrı cici ablayım diyesim geldi içimden. Bi yandan çocuğa diyorum oğlum seni ikna edemedim annen olduğuma milleti nasıl edeyim anne diyeceksin abla değil diye 😅 minyon olmanın ekmeğini ne zaman yiyeceğiz ya yaşımda 30 yani 23-24 gibi duruyorum:/