Sonunda ek gıda dönemi geldi tadımların çoğunu yaptık doktorumuz da alerjik bir bebek değil 1er gün tattır sonra sizinle sofraya otursun yesin yemekleri tuzsuz dedi. Kıyma, et bunlardan bahsetti. Balık kısmını pek anlayamadım kaçıncı aydan sonra olduğunu bebeğim ağlıyordu orayı kaçırdım. Şimdi endişem şu ınstagramda bir çok sayfa var ama yani bu besinlere nereden başlamalıyım ilk başta kaç öğün vermeliyim bilmiyorum. Güzel bir süreç sunabilir miyim ona endişelerim var 😬