mervekus2402
Aslında evet normal hemen hemen her bebekte oluyor göz yaşı kanallarına youtubede videolar var masaj ellerini gğzelce yıka yap kendi sütünle temiz bir mendili ıslat sütünle sil ben öyle geçirmiştim temizliyordum 10 dk sonra hoppp bir daha akıyordu gözü sarı yeşil her akmasında sütümle sildim 3 güne azala azala bitti şükür❤️
Ama bence resmi sildirin burası herkese açık bir platform ve malum devir insanlar belli 🌸
Rabbim bağışlasın ömrü güzel olsun hep iyi insanlarla karşılaşsın inşallah 🌸🌸