sevdeceran erken doğum mu prematüre yazıyor bide asla Aptamil kullanmayın genel olarak kabız ve gaz diyenler çok biride benim. Ne zaman hipp mama kullandım rahatladım hipp organik combiotic dene. Bide bizim dememizle değil aslında bebeğin bünyesine göre belli oluyor o alıp deneyeceksin iyi gelmiyorsa başka mama ya geçeceksin