aysegulaydin16 Kızlar merhaba bugün tam 40 gün oldu doğum yapalı fakat bütün sıkıntılar üst üste geldi. Bi anda 26 haftalık erken doğum oldu. Dikişlerimden sarı su gelmeye başladı ilk zamanlar onunla uğraştım son 2 haftadır da mide ve sırt ağrısı sanki bıçaklanıyormuş hissiyatlı bi acısı var gaz sıkışması dediler ama röntgende gazımın çok az olduğunu ve daha aşağıda olduğunu söylediler. Sürekli acillik oluyorum bi çözümü yok diyip serum takıp gönderiyorlar 2 3 günde bir tekrarlıyor. Bu durumu yaşamış birisi var mı aranızda? Bu arada karnımda fena bir şişlik var dün sabah kahvaltıyla duruyorum hiç açlık hissetmiyorum ve karnım aşırı fazla şiş. Lütfen saçma sapan yorum yapmayın bu durumu yaşayanlar yada bilenler yazarsa sevinirim.
GnsLna aysegulaydin16 merhaba 1.5 ay bu sebepten acillerde süründüm. Sonunda iyi bi doktora gittim be sebebi safta kesemdeki taşmış. Ultrason ile çözüldü. Sizde bi baktırın belirtisi aynı şiddetli mide ve sırt ağrısı yapıyor.
Esmadnz aysegulaydin16 safra kesesinde taş olabilir benimde aynı oldu ameliyat oldum kurtuldum çok şükür
biraslananasi aysegulaydin16 spinal anestezini yan etkisi olarak kulunç acısı yaşadım bende. Bıçaklansam bu kadar canım yanmazdi herhalde. Sırtıma saplanan o acıyı unutamıyorum çok zor gerçekten
Balyanakliya Bende aynı sorunları yaşadım safra kesemde taş varmış ve ben bunu 2 buçuk senedir çekiyorum haftaya ameliyat olup kurtulacağım inşallah dahiliye Dr gidip safra kesemden şüpheleniyorum diyin bi ultrason çeksinler.
aysegulaydin16 Esmadnz merhaba sizinde doğumdan sonra mı oldu peki benim daha önce böyle bir şikayetim yoktu ne olduysa doğumdan sonra başladı
Esmadnz aysegulaydin16 mide ağrım sürekli vardı doğum yaptım 1 hafta snra belimde bı ağrı başladı iki kıvrım oldum kusma felan da oldu bende mide ağrım bianda çoğaldı
Matmazellayy aysegulaydin16 benimde hamilelikte safra çamuru çıktı sonra taşa dönüştü 3 gün önce ameliyat oldum sizde safra kesenize baktırın derim hamilelikte çok yaygın safra kesesinde taş sorunu ondan kaynaklaniyor olabilir geçmiş olsun bi çözümü yok aldırmaktan başka sırt ve mideye vuruyor serum takılsa da boş fayda etmiyor
aysegulaydin16 Matmazellayy ay çok geçmiş olsun teşekkür eserim yarın direk dahileye doktoruna gideceğim. Ameliyatınız nasıl geçti acaba çok ağrılı mı
Matmazellayy aysegulaydin16 ilk gün ağrısı çok oldu ama sezeryan ağrısından daha çok değil yani sadece emzirmekte zorlanıyorum bugün 4. Günüm çok daha iyiyim biri 1 2 santimlik kesikler zaten ama içten ağrı oluyor o da geçiyor merak etmeyin emziriyorum diye parol kullanıyorum o bile geçiriyor
haticeomerasf Benimde doğumdan sonra safra kesen alındı Hamilegimde baslamisti benimde ataklar doğumdan 10 gün sonra şiddetlendi 2 güne bir ağrıyordu gaz sancısı deyip gonderiyolardi ultrasonda bakınca anlaşıldı ve ameliyat oldum şimdi daha rahatım ihmal gelmeyin kanala düşünce taş daha riskli oluyor hemen ultrasyon çekilin
KubraKaranKaya aysegulaydin16 benimde o kadar canım yanıyorduki. Özellikle geceleri mide ağrım sırtıma vuruyordu yatar pozisyondayken. Ama çok kötü bir ağrı. Doktora gittim safra kesem falan temiz çıktı mideme endoskopi yaptılar yaralar ve gastrit varmış. Verdiği ilaçlar hiç bir işe yaramadı 1 yıl her gece ağrı çektim. En son kudret narı kullandım 1 hafta falan o yiy geldi mideme
efsunumm Benimde doğumdan hemen sonra başladı 4,5 ay aralıklarla devam etti acillik oluyordum sonradan geçti öyle birsey olunca bir kaç kaşık yoğurt yiyin beş dakika sonra geçiyor yani bende geçiyordu şimdi hiçbirine şikayetim yok şükür