Şu an ateşi yok ama 2 gün süren bi ateş oldu 39lara çıktı özellikle gece yükseldi her neyse bugün doktora götürdük baktı kulağında hafif kızarıklık var dedi buna sebep verdi ama şimdi hiç ateşi yok ve gün içinde kulak ağrısı yok keyfi yerinde uyuması güzel iştahı iyi antibiyotik yazdı diğer doktoruma danıştım 2 gün daha bak ona göre kullanırsın dedi şu an çok iyi kulakta enfeksiyon geçiren anneler ne gibi belirti vardı ? Sadece gün için kulağını 2-3 kere parmağını sokuyor oynuyor o kadar dişte çıkartıyor