ACISU meryeminannesiii1 benim kızım da bı kaç kez düşünce yer yatağına geçtim çok seviyor uzun uyuyor tek sıkıntı yer daha soğuk oluyor yani bana öyle geliyor şimdi baza bakicam yatar mı bilmiyorum
AnnaGloria meryeminannesiii1 canım oğlum yatağı gelene kadar yerde yatacak valla zaten yazın da yer de yatıyordu üç tane yorgan sermişsin bence kalın olmuştur bende minder üstüne yorgan yaptım parkeli evse hiç birsey olmaz
AnnaGloria meryeminannesiii1 nerde oturuyorsunuz daha bizim burda öyle bir soğuk yok ondan merak ettim
meryeminannesiii1 AnnaGloria Kocaeli’de oturuyorum gündüzleri sıcak ama akşamları soğuk olmaya başladı
Deryaderya3 meryeminannesiii1 ben kızımı 9 ay yer ytagında yatırdım 6. Ayında basladm yatırmaya hıcte bıseu olmadı yunlu battanıye de varsa serın altına ustunede carsaf yorgan miss gibi yatar yada park yatak kullanabılırsınız
Good_mother Oğlum da 1 yıldır filan yerde yatıyor ondan önce benim yatağımda yatıyordu. Şimdi Montessori yatağa geçtik. Yer yatağı çift kişilikti bu tek kişilik biraz dar geliyor. Gece kalkıyor yere yatıyor. Alışır mı arkadaşlar ne dersiniz?
marsiyen meryeminannesiii1 Biz de yerde yatıyoruz ama yer yatağı aldık sünger gibi olanlardan sizin dediğiniz biçim beli ağrıtır bir süre sonra
biroglanannesii1 meryeminannesiii1 Ben yatağındaki mattress’ı çıkardım yatağımın yanında yere koydum onun üzerinde yatıyor bence sizde içindeki mattress’ı alıp öyle yapabilirsiniz.
Ela_24 meryeminannesiii1 hiçbir şey olmaz canım benim korkma. Bende öyle uyutuyorum kızımı 10. Aydan beri mecburen 😊 hem onların ağırlığı ne ki üç kat yorganı ezemezler.