Aselinannesi0655 Kızlar 5 gün önce dişim çekildi ve aynı anda vida atıldı. Ama inanılmaz agrım var parol içmeden duramıyorum cumartesi dikişlerim alınacak böyle bi agrı olması normal mi ya kafayı yicem.
durukusunannesi_ Aselinannesi0655 evet normal antibiyotik ağrı kesici vermediler mi. sadece çekim de bile ağrıyor kemikten bir parça çıkıyor sonuçta bi de aynı anda yeni bir madde koyuldu oraya o uyum sağlayıp kemiğe kaynayacak ağrılı bir süreç
minikkurttt Aselinannesi0655 benimde öyle olmuştu çekildiği gün vida attılar ayrıca işlem bittikten sonra doktorum dikloron iğne yazmıştı hemen gidip acilde yaptırdım 3 gün kullandım hiçbir ağrı sızı yaşamadım
sesenese Aselinannesi0655 normalde cekilen disin yarasi iyulesmeden hicbir islem yapilmaz suan o vidayi cakmislar ama ilerde sıkıntı yasarsin daha once muayenehanede calismis olfugumdan biliyorum bilincsizce yapilmis
whiteblack Aselinannesi0655 merhaba canım implantında kullandıkta. Sonra ağrı yaşadın mı hiç benim yapışkanı çıktı tekrar yapıştırdı iki gün önce ağrı var şimdi galiba iltihap oldu 🤕
Aselinannesi0655 durukusunannesi_ antibiyotik ve parol verdiler. Alt bi dişim bi de ğst dişim de ağrıyor acaba diyorum implant mı agrıyor diger diş vallahi yıldım ya ağrının neresi old bile kestiremiyorum
Aselinannesi0655 whiteblack canım selam nasıl çıktı ya altta diş yok ki iltihaplanan ne. Bem bi sıkıntı yaşamadım hiç
whiteblack Aselinannesi0655 üstteki protezi yapıştırıyorlar ya orası çıktı tekrar yapıştırdılar ondan sonra ağrıdı kızardı diş eti iltihap oldu büyük ihtimalle🤦🏻♀️ bugün tekrar gidicem