Normalde 2 ay da uzarlarmış, bence bu ön diş arka dişle baya fark var gibi geliyo bana…. Dedikleri gibi ön dişler ucu göründükten tam anlamıyla kimisi 20 günde kimisi 2 ayda uzadı, mesela köpek dişlerini ben yazın başından beri çok çekiyorum çok şükür 2 hafta önce otlattı ama neler çektik bi de bana sorun…. Mesela hala kısa her hafta bi tık uzuyor gibi çok yavaş. Şimdi azı dişler sorunumuz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ bi düze çıkamadım yazdan beri valla ama bunlar da çıkarsa kışı rahat geçiririz herhalde djkdkdkdk