minikkuzuum Sizce çatlama olmuş mu? Son testi 1-2 saat önce yaptım. Sanki biraz silikleşmiş gibi. Bu geceyi değerlendirsem mi?
MetinAlpinannesi31 Kuzum bu yumurtlama çatlama değil diye biliorum. Bende ovulasyonla gebe kaldım. 1 gün var bir gün yok yada 3 gün ardbarda yapicaksin . Hakkında hayırlısı olsun. Bugünü muhakkak degerlendir