Kızlar 2. Gebeliğim. İlk.oglum 3.5 yaşında ama unuttum sanırsam. Yada normal mi bu ağrı onuda bilmiorum. Bugün rahmimin sol tarafinda üst kısma doğru kemik kısmı sanki baskı var ağrıyor neden acaba. Bileniniz yada aynı haftalarda bu durumu yasayaniniz varmı