Gulben1234 Arkadaşlar merhaba biz aptamil prosyneo kullanıyorduk günde 2 veya 3 defa içiyor anne sütü de alıyor bugun dr golden goat mama önerdi denememiz için verdi kullananlar bi yazabilir mi basıl bir mama
aslanmommy Gulben1234 en besleyici mama ben kullandım hiç bir sorun yaşamadım bebeğim severek içti. Şimdi elimde 2 adet similac var tası aynı golden goatla onlar bitsin tekrar aynı mamadan alıcam
atlasbeyinannesi Gulben1234 bebeğim 2 aylıktan beri kullanıyor şu an 1 yaşın da hala kullanıyorum gaz yapmadı besleyici gayet iyi içeriği temiz.
Sare-10 Gulben1234 o ve sma manalarında gaz sorunu ve kabızlık yaşadım o yüzden ıkısını hıc almadım bır de bebelac gold bu sorunu yaşadım bu 3 ü çoçuğuma yaramadı hip ile evolvıa kullandım hıpten devam edıyorum olurda mamayı bulamazsam bebelac on duz mamasını alıyorum bence her bebek başka kullanın sorun yaşamazsanız devam edın
eddaa1 Ama tuhaftır benim oğlumu böyle puf puf yapmadı ya da oğlum uzun ondan öyle görünmüyor gözüme onun dışında gayet iyidir içerik olarak
bestber Bebegim 10 günlükten beri kullanıyoruz cok memnunuz sadece mamayla besleniyo gaz durumuna cok iyi geldi
Gulben1234 Bizim gaz sorunumuz azaldı 4 aylık olucaz 1 hafta sonra ama kaka sorunu var 3 veya 5 günde bir yapıyor bakalım bizde deneyip göreceğiz çok teşekkür ederim herkese ☺️
refresher Biz 6 aylıkken sütümün azalmasıyla başladık, bebeğim hiçbir markayı içmedi sanırım keçi sütlü olduğu için tadını anne sütüne yakın bularak kabul etti ve 4-5aydır sorunsuz ilerliyoruz bu mamada