ir23 14 aylık kızım var. Kedi, köpek, inek, at, maymun, yılan, kelebek, kaplan, tavuk, ördek vs gibi bir çok hayvan seslerini çıkartıyor. (Eğitici hayvan kartları sayesinde) Baba, dede, mama, meme, ayak(nasıl ogrendiyse😁), bir kelimelerini kullanıyor. Sar makarayı, ceviz adam gibi şarkıları söylüyoruz hareketleri ile birlikte yapıyor. Bebek oynamayı çok seviyor ee pis pis yapıyor biberonla mama veriyor 😊 kaç yaşında olduğunu gösteriyor, alkış l, çak, bay bay, gel gel, cıbı cıbı, amin, öpücük falan yapıyor. Göz, kulak, ağız, göbek, burun, el, kol gibi uzuvlarını gösteriyor.Oyuncak halkaları iç içe geçiriyor. Ama kule yapamiyor deniyor. Ben yapınca da bozuyor bu şekilde oynuyor yani 🙈 Takmalı legolari da takmak için deniyor ama henüz yapamıyor. Herşeyi anlıyor verdiğim komutları anlıyor çocuğunu yerine getiriyor ama henüz net kelimeleri fazla yok gibi geliyor