Zeliha-16 birde yukarda bir yorumunuza denk geldim konuşma bozukluğundan endişeleniyorsunuz, biz 2 yaşında dil terapistine başladık halen gidiyoruz konuşma bozukluğu evet birazda olsa oldu geçte konuştu ama herkeste olacak diye birşey yok, cozger raporumuz vardı dil terapisti için ve rehabilitasyona başladık şuan da 4 yaşında oğlum, daha iyi anlaşılıyor tabi bazen kimse anlamıyor ama ben anlıyorum halende gidiyoruz Rehabilitasyona dil üzerine, konuşma açısından korkunuz olmasın lütfen onları eğitim ile duzeltirsiniz şuan onceliginiz ameliyatınız olsun herşey zamanla düzelecek hiç korkmayın