3kedili2bebekli rabia_mndc124 gece beslenmesini kesmelisiniz bu uyanmalar açlık değil alışkanlık uyanması
kelebegiminannesiyim rabia_mndc124 14 ay 14 günlüğüz son 1 aydır bizde de durumlar böyle sürekli uyanıyor
esmanurssss Merhabalar benimde aynı durum sürekli uyanıyor emip yatıyor çok perişanım çok sinirliyim ister istemez gergin oluyorum uykusuzluktan ne yapacağım bilmiyorum
3kedili2bebekli rabia_mndc124 azaltarak deneyin ise yaramazsa birden kesin bende hiç bir yöntem işe yaramadı birden kestim ilk gece ağlıyorlar ama sonra alisiyorlar agladiginda destekle uykuya geri çevirdim tüm gece
3kedili2bebekli rabia_mndc124 evet oturup öyle biraz bakınıp yorgunluğa yenik düşecek dün 4. Geceydi oğlum hala 2 saat oturdu beşikte 😂 sonra döndü uyudu aglamadigi için bende ışıkları açmadım konuşmadım yanında oturup saçlarını falan sevdim uykusunu getirdim