MinikCilek Allahım yardımcımız olsun ne diyelim elden geldiği kadar korucaz evlatlarımızı. Kimlik fotokobilerini ve tek nolarını koymamdaki sebep 99 depreminde bi akramız gölcükten evlatlık bebek aldı bütün ailesi enkaz altında kalmış ve kimsesi bulunmamış😥 korkuyor insan ister istemez