Cly01 Kızlar 2. Cocugu düşünüyorum oğlum simdi aralikta 3 yasinda olacak.. Allah kısmet ederse yaz ayında gebe kalsam dogana kadar 4.5 yaşında olacak sizce iyi bir aralık mı
Cly01 nergiz4155 ne ile korunuyordunuz dogum kontrol ya da ria falansa geri dönüş biraz gec olabiliyor 🤲🏻 inşallah hayırlı zamanda kismetiniz olur
Cly01 Yesillimon umarım hayırlısı olur 🤗 ilkokul zamanina geldiginde biraz büyümüş olur hem bilmiyorum bu isler biraz nasip belkidee