Aaa daha bugün ordan kargom geldi kızıma baya bir kıyafet alışverişi yaptım hepte yaparım çünkü gerçekten çok uygun ve ben malını beğeniyorum ha ama bazen sert kumaşlı olabiliyor onuda fotoda bakınca anlıyorum artık nasıl geleceğini ona göre alıyorum. Yani ben memnun kalıyorum her seferinde