Sezeryan olalı 7 ay olacak artık, kilolarımi vereyim dedim ve spor falan yaptım birazda hareketli dans bişey farkettim ki her spor ve dans esnasında alt karnımın iç tarafında sanki karıncalar hareket ediyor böyle minik minik hareketlenmeler karıncalanma oluyor normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı