Kızlar selam ya birşey sorucam başına gelen var mı bilmiyorum geçen oğlum telefomu kırdı yani ekranı gitti orjinali bulunmuyor dendi eşimde tekrar tekrar bozulmasindnda sıfır alalım dedi neyse yurt dışı imeil artırılmış telefon aldık yani bir kere atılıyor birde kullanıyorsun işte tekrar tekrar değil öyle neyse bundna önce ki teelfonumda öyleydi gayet memnundum bu sefer redmi note 12 pro aldım ama hattımı taktiigmdan beri şebeke sorunu yaşıyorum yani telefonu aldığımız yere defalarca götürdük hiç bir problem gözükmüyor dışarda da telefonum çekiyor ama kendi evimde asla çekmiyor ne yapicam bilmiyorum başka bir yere gidince de çekiyor ama evde çekmiyor konuşurken sürekli kesiliyor çok canım skildi adamda bir problem olmadığını söylüyor zaten ilgilendide baktı etti 3 4 kere getirin abi bakalım dedi neyse daha önce ki telefonlarında hiç biyle birşey olmamıştı geçen eşimin telefonuna taktik hattımı onda da çekmedi hattimda mi sorun var anlamadım başına gelen var mı lütfen yorum yapamrisiniz